Deschiderea coletului la livrare

Aveți dreptul la deschiderea coletului la livrare pentru a vă asigura că ați primit produsul comandat, în stare perfectă.

Serviciul Deschiderea coletului la livrare acoperă toate produsele comercializate şi livrate de S.C. “BICONI” S.R.L. şi este valabil atât pentru persoanele fizice, cât şi pentru persoanele juridice ce au achiziționat produse de pe www.biconi.ro.

Cum funcționează serviciul?

În momentul recepționării comenzii se poate solicita curierului deschiderea coletului pentru a verifica starea produsului / produselor.

Acest serviciu oferă doar posibilitatea de a verifica dacă produsul se prezintă în stare perfectă, nu şi posibilitatea de a verifica tehnic (testa / proba) produsul.

Dacă în urma deschiderii coletului se constată că produsul comandat nu este în stare perfectă de livrare şi prezintă semne de lovire, zgârieturi sau alte probleme de tip estetic, recomandăm refuzul comenzii.

Pentru a refuza comanda trebuie completat un Proces verbal de constatare, în prezența curierului în momentul livrării.

Procesul verbal nu mai poate fi completat după plecarea curierului.

Dacă în urma deschiderii coletului s-a decis returnarea produsului, suma achitată on-line va fi restituită în contul din care s-a efectuat plata.

În cazul comenzilor ce conțin mai multe produse, dacă în urma deschiderii coletului / coletelor la livrare se constată că unul dintre produse nu se află în stare perfectă şi se decide refuzarea acestuia, procedura implică returul întregii comenzi, implicit a tuturor produselor livrate.

 Cine achită transportul?

În cazul returului prin intermediul serviciului Deschiderea coletului la livrare taxele de transport sunt acoperite de către vânzător.

Lasă un răspuns